:)

Har egentligen ingen tid alls med detta men kör ett snabbt inlägg eftersom jag inte bloggat sen i fredags eller någonting.

Fredags var det ju lagfest, blev lyckat. ska försöka lägga in lite bilder så fort jag har tid!
Lördag var jag hos farmor & john på 60 års kalas, soft.
Söndag var det innebandy  avslutning, sekeratiat, cafeteria & lite fort kom vi på att vi skulle coacha jag och bea. Tog givetvis AIK (vårat lag) till final & tog hem guldet.

Även middagen med alaget var trevlig igår. Fick ett extra pris för "Poängdrottning".

hade tänkt att träna fotboll idag, menmen.. förkyld och vågar faktiskt inte riskera någonting när det är kallt & regnigt ute, så stannar hemma. Har dessutom ingen tid heller för jag måste plugga!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0