10 Saker jag gillar.

Mina underbara vänner - de som alltid finns där för mig i alla väder.

Innebandyn - speciellt när man spelade i Bk Vålberg.

Min familj och släkt - Man har alltid någon att vända sig till.

Musik - hjälper vilket humör man än är på, finns musik till allt.

Shopping - Lugnar ner nerverna enormt.

Sommaren - Sommarlov, Sena sommarkvällar, sola och bada & bara ta det lugnt med nära och kära.

Datorn - En av mina bästa vänner.

Cuper - Innebandy cuper osv. BKV. allting handlar om vilja.

Vålbergspizzera - kan inte beskrivas med ord.

Vålberg - Alla har en sån uppfattning om vålberg att det är sletet och bara nazister som bor här. Men så är det inte, det kanske var så förr. Men Vålberg är det stället jag känner mig mest trygg på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0