15 februari

Var hemma från skolan idag igen, mådde inte så bra imorse när jag vaknade. Men imorgon blir det nog bestämt skolan vilket fall eftersom jag inte har spytt sen igår morse! :)
Mamma har vart hemma hela morgonen så har fått i mig lite mat osv. Men nu har hon åkt och jobbat så nu är jag helt ensam igen, så jävla tråkigt. Men datorn räddar mig givetvis genom allt!
Ska ner på möte sen inför konfalägret som är till helgen. Som tur är får jag spela matchen, så mamma åker upp till arvika och hämtar mig sen skjutsar dom mig tillbaka! :-D

Mitt rum behöver verkligen städas.. åh, mår illa bara av att kolla på det. Ska försöka få lite ordning på det innan jag åker på mötet sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0