chillday'

skolan först idag, chillchill.
Nu är jag hemma, tog elva bussen hem, riktigt skönt :))

Senare när julia har slutat ska jag ner till henne och fixa i stugan tills imorgon, eftersom det blir övernattning där efter lagfesten! Jennie kanske kommer dit också.
Sen drar vi på match i haik arena. Bror är dock inte med och spelar eftersom han är i hagfors och jobbar..
Menmen, får väl raportera hur det går ;-)

Nu jag ska iallafall käka något.. kanske mina nudlar jag köpte igår? (a) måste verkligen testa dom.
jag kom nyss på en sak, som man alltid åt när man va minde. Ni vet, riskakor? utan smak, så har man grillkrydda på där. verkligen jätte gott!:D
Menmen, riktigt hungrig nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0