förlåt x122200

ber verkligen om ursäkt för min jätte dåliga uppdatering denna veckan!
Haft 5 prov & en redovisning att göra så har inte spenderat så mycket tid framför datorn denna veckan.


 Men, nu är det bara EN dag kvar innan lov, och det är inte ens i skolan. hur skönt som helst!
Imorgon blir det skridskor, som jag inte har några. Men jag är inte ensam så har sällskap utanför isen.
Efter det ska klassen spela curling. Aldrig gjort det förut så ska bli ganske spännande.

Efter skolan drar jag hem till moster direkt & sen drar jag till några i klassen och umgås lite. sover hos moster till på lördag, så kommer P till mig då! Söndag, match mot Grums. och vi har ingen målvakt. HAHA. hur ska detta gå? Blir nog att mirjam får stå som inte stått på ca 3 år tror jag. Menmen, tränar henne ikväll så blir hon nog snabbt i form.

Nu ska jag städa och plugga lite, och äta med pappa innan han åker och jobbar! :-)
Ska också ta hand om min sjuka bror... ska nog baka något gott åt han så han frisknar till!

har mycket stor bild brist nu när inte min dator funkar också..

Kommentarer
Postat av: Leifrachel

Great page I will be a return visitor!

2011-08-25 @ 16:18:12
URL: http://leifrachel.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0