godnatt alla goa!



Såja, då var träningen avklarad och det ser bra ut inför matchen imorgon!
Nu håller jag på att packa inför konfalägret över helgen också, packat hälften, resten tar vi imorgon va?

jag bad min mamma om pengar förut,
mamma: jaha, vad ska du ha det till?
jag: jag ska shoppa.
mamma: jaha med vem då?
jag: mormor
mamma: jaha, men då får väl mormor betala!

öhm.. ja, men mormor sa själv att hon öppnar plånboken ;) fast mamma tog att ut litte pengar åt mig ändå. just för jag är så snäll.
Så ja, packningen går än så länge super, förutom att jag känner på mig att jag kommer ta med lika mycket kläder som jag brukar.. ja, nu blir det plugg. hinner ett inlägg imorgon också :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0