godnatt alla söta :)

Mötet förut gick bra och ser verkligen fram emot lägret till helgen. Hade gärna velat sett när klass 1 möter grums på söndag men kommer väl förhoppningsvis fler tillfällen för det, Jag får vilket fall spela min match iallafall.

Nu har jag precis bakat åt min bror. hur snäll?
han kom på vid fem tiden förut att han skulle ha bakat till hela hans klass tills imorgon. så det fick bli min kvälls uppgift. fast när min bror kom hem fick han ta över och lägga det i formar, herregud. INVALIDO. verkade ju som den ungen aldrig hade bakat förut. Fridas snuskisar blev det! älskar dom, hoppas hans klass också gör det :-).

Nu ska jag lägga mig och lösa spindelharpan, min nya kvällshobby. 2 färger dessutom! det är ingen liten utmaning. ska börja med 4 snart?! fast ne, för mycket för mitt huvud. Imorgon blir det skolan iallafall och dessutom är det "slå maja jonsson dagen" 13.30-15.30. det vill man ju absolut inte missa ;) Efter skolan blir det gympa med barnen, och efter det drar jag med amelie på hockey i grums. derby!!!! NOR-GRUMS! ;-)


hur gammal fjortis bild? :))))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0