kläder,städning, kläder

klädval, städning, stan, allt just nu.
Herregud, kan aldrig tänka ett steg före..

Lånat ut min dator till min bror nu, så sitter vid hans. Imorgon ska jag låna ut den till klas, usch.. vilket förtroende jag har för folk. menmen, dom är pålitliga ;-) Kan ju hoppas på en ny dator kanske??? haha..

Nu ska jag städa, leta kläder, in till stan. och usch, nu blev det fruktansvärt mycket.
nu har jag inte tid att sitta här, men orkar inte vända mig om och se alla kläder som ligger på mitt golv just nu.
Min garderob borde också städas! Nej, tänk inte ens tanken, har tillräckligt mycket att göra.

Behöver också göra stora inköp av kläder. Men vad för kläder? behöver ju allt. men är tyvärr inte rik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0