Måndag.

Äntligen måndag igen. Fyfan, vad jag hatar måndagar. finns inget värre.. och det kan ingen säga emot om.
Försov mig imorse och vaknade även av att jag låg på golvet, wierd. Hade pratat med både mamma och pappa innan, och när min bror kommer upp ligger jag på golvet. (?)..

Jaja, återhämtade mig lite och åt frukost, sen fixade jag mig lite. Tog halv tio bussen till stan och mötte upp Jessica som också försov sig.

Va en ganska soft dag iallafall, slutade halv två och han med 2 bussen hem till vålle.
Väntat på mamma ända sen hon kom hem vid halv fyra att maten skulle bli klar för är vrålhungrig, men då hade hon tydligen gått och lagt sig. Så hoppas på att få mat idag iaf...

När jag har åte sen kommer Jennie till mig och ikväll blir det träning, ska bli riktigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0