måste ha ett bra sommar lov. heheheh TIDSFÖRDRIV

sommarlovs-test för tjejer
gör det, annars blir ditt sommarlov ett helvete!


OM DIG
namn - Ingrid Josefine Kjellström
bor - Vålberg, 2 mil utanför Karlstad.
syskon -  En bror, 18 år.
ålder - 16 år.
född - 1994-11-28
ögonfärg - blå-grön tror jag
längd - 161. prick. 
skostorlek - 38
höger- eller vänsterhänt - Högerhänt.
stjärntecken - Skytten
hårfärg -  Blont. eller förtillfället, gult.
födelseort - Karlstad BB



DAGENS
saknad - Lova....
kläder -  Jeansleggings, linne & tjocktröja.
mat - fisk och potatis i skolan... uuuuew.
köp -  inte nått. sparar pengar!!!!!
göra sen - Titta på OC, gympa med barnen sen sova.
pinsammaste - fastnade med handtaget på väskan i handtaget på en stol på bussen.


SVARA ÄRLIGT

tycker du om att plocka svamp? -
 Nej så jävla tråkigt för jag hittar aldrig.
tycker du om godis? - dum fråga. vem tycker inte om godis?
äter du oftast nyttig mat?-  haha nej. bryr mig inte om vad jag äter, äter det jag tycker är gott. 
tycker du att du själv är söt/snygg? - Ne, men jag är glad över att andra gör de
brukar du ge mycket komplimanger till andra? - ja, till dom som är värda det!
är du nöjd med ditt förnamn? - Nöjd och nöjd. vad skulle jag annars heta?
tycker att du själv är smart? -  everyday
vad är det sämsta hos dig? - Det kan jag inte bedömma själv. 
 vad är det bästa hos dig? - 
har du bra självförtroende? - Ibland, beror på vad det gäller. men jag har kanske inte världens bästa.
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? -  kan inte räkna så långt. ne, men det är några timmar.
känner du dina grannar? -  ja, jag vet vilka alla är. vissa känner jag lite bättre
vad har du för färg på dina underkläder idag? - Rosa spets trosor & vit spets bh.
äger du några björn borg trosor ? - ja
hur många? -  har inte räknat men över 10 iaf.
är du en björn borg-fjortis? - nej!!
gillar du skolan? - Nej.
har du någon gång skolkat? - Ja.
spelar du något instrument? - Ne
vilka sporter/aktiviteter har du gått? - Gympa när jag va liten.. (a sen hocket fotboll och innebandy.
har du några tatueringar? - Ne, tatueringar är inte min grej. 
hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? -  
Räknar inte

 


BRUKAR DU...
sova? -
Ja
ta mediciner du inte borde ta? Ne 
skada dig? - inte med flit.
klä dig i svart? - Har nog minst ett plagg som är svart varje dag,
lita på folk? - Ja, dom jag vet jag kan lita på. Men svårt att lita på nya människor. 
skada dig med flit? - nej, är inte dum heller.
drömma mardrömmar? - Ne, lyckligtvis inte
gå i skolan? - Ja
gå i kyrkan? - ah, varje söndag. fast ne
ljuga? - Ne, men kan hålla inne saker för att jag är rädd för att såra någon 
vilja dö? - Ne

för många vänner? -  Anser inte att det går att ha för många vänner
förföljelsemani? -  ja.
någon annan psykisk sjukdom? - Tror inte att man kallar det sjukdom 
skadat någon?
 - Ne, det brukar jag inte göra
några piercningar? - Brukar du några piercingar? Fin fråga men ja, navel näsa och öron.
några tatueringar? - svarade på den frågan för 30 sekunder sen och jag har fortfarande inte det konstigt nog.
egen dator? - givetvis.
gjort bort dig rejält?- ja.

ÄR DU..

snäll? -
 oftast, förhoppningsvis.
snygg? -   
söt? -
gullig?
kort? -  Ja..
lång? -
  Ne :-(
kär? - lite.
oshysst? -  Oftast inte 
normal? - Vad är normalt? 
klantig? - Har väl mina stunder skulle man kunna säga..
Oskuld? - Ne

Hur många gånger har du..
Rökt? - Har inte räknat
Snusat?
 - Har inte räknat de heller 
Druckit? - Har inte räknat

Snattat? -
nej.
Tagit droger? - Ingen
Haft sex? -
Har inte räknat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0