såja!


Perfekt skoldag.
På bussen får jag reda att vi inte ha någon engelska på morgonen, hur skönt?
Sen hade vi engelska ist för svenska, inte lika bra men matten är la inte så jobbig den heller. Efter det började vi idrotten en kvart tidigare än vanligt eftersom vi tjejer skulle möta idrottstvåorna i handboll som dom hade valt och innebandy som vi hade valt. Killarna mötte killarna i fotboll och innebandy, men ingen aning om vilka som valde ad. vi förlorade i handboll med 4-0 allafall och vann innebandyn med 7-0 eller något sånt, kan vart mer eller mindre. ;-) det va faktiskt kul! Sen slutade vi klockan ett, riktigt skönt.

Nu har jag nästan precis kommit hem och ska laga mat, faktiskt tillät mamma mig laga vad jag ville idag. hur bra? ;) ahha, fast hon hatar när jag gör det för jag alltid ska göra världens mat. men idag blir det kyckling och pommes! sååå gott.
Drar på gympa vid fem, och skippar matchen ikväll. pga. 2 prov imorgon och nästa vecka har jag redovisning. Lika bra att göra färdigt det tycker jag faktiskt!

Bestämmer också en resa med jennie, haha.. hon vill till stockholm och jag till göteborg, det är ju liksom två olika håll. jaja, märks vem som vinner. Först vore det ju bra att ha pengar också. hahah.. fattig som jag är. men tjängar pengar till helgen iallafall. :-)




jag för ett år sen


Kommentarer
Postat av: jennie föri helvet thellberg!!!!!!!!

DET BLIR STOCKHOLM!

2011-02-16 @ 16:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0