underbar!

josefine , finns det någon underbarare ?
du är min solstråle.. du är en utav mina närmaste vänner och du sitter väldigt nära hjärtat!
våran vänskap är äkta , inget trams .. det är äkta vara, en vän som du tycker jag alla borde få , men fuck you all för det va jag som fick henne!
vi har någon koppling jag och josefine , det är som eld och vatten.
två helt olika grejer men dom är ändå så lika ?
vi ser så lika på saker vi tycker så lika om allt .. nästan så man kan börja undra om vi är av samma kött och blod! men det jag ville tala om var väll egentligen hur underbar du är för mig och hur mycket du verkligen betyder för mig .. du är guld värd!

jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0