söndag

dåligt av mig återigen...

Men fredags kvällen blev faktiskt bra tillslut, moster mötte mig vid klockan två så gick vi till henne. somnade väl runt tre. Dock vaknade jag ca 4 gånger på morgonen, men somnade om iallafall. Så Sofia väckte mig runt halv tolv någongång. Soft morgon. Mormor och morfar kom och hämtade oss vid ett ungefär så åkte vi och kollade på innebandy i stavdal, grattis till a-laget som gick upp i div 2!!!!!

Idag gick jag upp kvart i åtta, samling kvart i nio i Grums.  Matchen blev inte som tänkt och vi är inte klara än för div 3. Men ett stort tack till mirren som ställde sig i mål. för att inte stått på 3 år så gjorde du en grym insats! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0