2 Januari

Första inlägget för detta året, wie!
Hade det iaf superbra uppe hos Lova, skönt att spendera lite tid med henne iaf.
Iaf när jag kom hem mötte P upp mig i stan så kom pappa och hämtade oss :-)
Kom hem, så käkade vi lite, sen drog på en film! mys :*

Idag har jag inte gjort ett skit, verkligen ingenting..
vaknade runt halv ett, låg kvar i sängen tills klockan var tre, tillslut gick jag upp och duschade åt & kollat OTH hela dagen.
Inte så kul att de nästan avsnitten inte laddat klart än och det står att de ska vara klara om 2 dar.. yeah, nice.
Nu ska jag dra på en film, sen sova.. klockan 4 till morgonen, (som jag tycker är natten) - ringer klockan.. fint!!
Inventering på mammas jobb och tjäna lite pengar, efter det kommer pappa och hämtar mig så blir det badminton.
laddad? nej, tror inte jag kommer vara det imorgon heller efter inventering i 6 timmar..


bjuder på en bild idag :-) gammal dock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0