5 Januari

Sällde klockan på 9 idag för skulle väcka min bror så han kunde boka badminton tid.
Jag orkade verkligen inte ta mig upp ur sägen så gick nästan precis upp.
Är helt slut i hela kroppen, och snart börjar skolan, kommer inte göra något bättre..

Ska snart sätta på mig kläder och åka och spela badminton mot bror, inte gjort det mot honom förut.
Kommer vinna ändå... (?) eller?

Jaja, efter det ska jag hem och städa. Mitt rum ser helt förjävligt ut nu, förstår inte hur jag gör. Efter dt går jag och bror, kanske pappa(?) upp till mormor och äter mat, älskar hennes mat.
Sen går jag till Jennie och tar med hnne ut på en promenad, och troligtvis stannar jag där en sväng, om jag inte spendarar natten där :-)

Men nu måste jag faktiskt sätta på mg kläder och borsta tänderna så jag är redo för att dra om 25 min.
Återkommer hur matchen gick ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0