lång dag..

uh, har varit en fruktandvärd och lång dag!
För det första försov jag mig imorse, vaknade när jag började halv nio och fick ta halv tio bussen ist.
Han på idrottsläran en sväng iaf, fattade inte ett skit! varför ska man kunna vad musklerna heter på latin?!
Sen hade vi kommunikation, Emmie och Faris redovisade så det var helt chill lektion. Fick kakor också, sååå gott :-)
LUNCH, jag har tyckt maten vart okej på hammarö, men vet inte vad som händer nu. Kan förstå vad man bror menar med att det är äcklig mat nu!
Matteprov sen, va råååtaggad. & lovar, jag har tur om jag får G.
Sen såg vi på en film i aulan, "pojken i randig pyamas" hela jävla skolan. varför ska dom längsta sitta längst fram?! fick en plats längre fram tillslut. men filmen sög, helt värdelös faktiskt.
Sen hade vi svenska, helt jävla ovärd.

Jag och Jossan drog till banken efter skolan & sen åkte vi med bror hem :-)
hemma kvart över fem, hela dagen borta liksom.
Möte klockan sju sen träning, hoppas det räddar min dag!!

Imorgon är det fredag och match mot skoghall, en tredje vinst mot dom iår? skulle sitta fint!

bjussar på en bild jag tog förut :))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0