wiiie

Dagens humör: happy, hade sovmorgon imorse och drog och shoppa med mamma en sväng. och fick maten jag ville ha. såååå, ah. RÅÅNÖJD :D
Dagens mående: perfekt. eller ja, saknar P. då kanske jag inte mår så bra :-(
Dagens boende: Home. alltså, älskar mitt rum just nu. så soft
Dagens frisyr: platt, sedan uppsatt. bad hairday om inte annat
Dagens klädsel: mjukis hehe
Dagens planer: plugga matte. hehe, matte prov imorgon. rå taggad. vem är taggad för ett matte prov? allt känns bra nu. och sen får man inga bra betyg ändå. hehö :(
Dagens vill ha: kyckling & träning. längtat efter kyckling i 2 veckor & bestämt mig för hur länge som helst att jag ska träna på egen hand. jag lyckad aldrig.......
Dagens längtan: imorgon. träning, matte prov & planering för lagfest. wiiiiieee. och matchx2 till helgen. yaooow
Dagens fundering: varför jag alltid ska flytta fram allt? varför inte göra allt direkt?
Dagens beroende: shopping. wiiie! tog med mammis på staden. yey, mamma öppnar plånkan
Dagens tråkigaste: min garderob.
Dagens låt: S&M - Rihanna atm. HÖGT SOM FAN tufft när man har FF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0