51 frågor till, mitt liv suuger

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Haha.. han finns ju inte iallafall. men brunt hår, snygg kropp, fina ögon.. åh ja, typ perfekt?!
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? joda!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Julia!
4. Hur lång är du? 161 ~
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Irene Huss.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: kan du fixa skjuts till nyänga? :) annars..
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? båda.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din mamma? för ngn timme sen.
10. Icke godkänt i något ämne? haha ja..
11. Mvg i något? inte nu haha
12. När vaknade du idag? 12.06 PRICK
13. Vilken är din favoritplats? Hemma
14. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte?
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? med min drömkille i mitt drömhus?!
16. Hur stor är din säng? haha jag vet inte.
17. Vad sover du i? trosor & t-shirt.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4
19. Var har du bott/bor? Vålberg, LÄRKÄNGEN <3
20. Tycker du om kinamat? jaaa!!
21. Tycker du om kaffe? det funkar.
22. Vad dricker du helst till frukost? oboy, dom gångerna jag äter.
23. Kan du spela poker? beeeest
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? neeeej):
25. Vill du ha barn? hah ja.
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & lite tyska kanske,
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej? Tror jag, nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet om det är lagom varmt!
29. Vad spenderar du helst pengar på? typ, onyttigasaker!
30. Är du cool? hah ja?!
31. Kan du rulla med tungan? OM jag kan
32. Vem är den roligaste människan du känner? haha JULIAAAA
33. Vad har du för ringsignal? Daniel adams-ray - lilla lady
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Yes!
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? kudden.
36. Kan du byta olja på bilen? haha nej verklige ninte.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Var längesen jag läste, så ingen aning.
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? ja.
39. Dansar du i bilen? Jag får mina ryck ibland!
40. När var du i kyrkan senast? jadu, på 9ornas skolavslutning tro jag.
41. Hur många hål har du? haha men va?.
42. Har du någon piercing? ja.
43. Har du någon tatuering? Nej .
44. Gillar du någon just nu? ja!
45. Har du provat droger? Aldrig, kommer aldrig göra.
46. Röka eller snusa? Röka
47. Har du pojkvän/flickvän? ja.
48. Vad är ditt mobil nummer? Deru
49. Vad ska du göra ikväll? Det vet man aldrig!
50. Har du några syskon? Yes, 1
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 4.70 höh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0