Tidsfördriv en fin fredag kväll.

Har du kysst någon idag? nej

Har du haft sex idag? Nepp
Har du ett förhållande? ja..
När går gränsen vid otrohet? Kyss
Är du romantisk? om jag vill kanske..?

Vill du ha en romantisk kille? ja, men ingen som fjäskar för mycket.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja.
Har du någon gång slagit någon? Slåss inte…
Har du lekt med någons känslor?nä.
Länge höll ditt längsta förhållandet? haha.. öhm.. 5 månader i 6an..
Hur länge var ditt kortaste? 30 min. blev tsm med han för att få pro på lunar, yey coooool tjej-
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? jag vet inte..
Har du varit tillsammans med två samtidigt? när man var liten kanske.. haha 
Är du en bra pojk/flickvän? Får väl hoppas.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? maggie.

Var den frågan pinsam? mhh shittt..
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? magnus
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 18 typ.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Haha nejdu!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Absolut inte
Är du kär? jadå

Var du ärlig på den frågan? Lol, ja

Vilken bokstav börjar den senaste i motsatt kön som du fick sms av? M

Hur gammal är den äldsta som du har strulat med? 91a

Hade du känslor för honom? jaa!

Hur gammal är den yngsta du har strulat med? 96a

Har du strulat med en främling? Ja

Är du flirtig av dig? haha ve tinte?

Är du en player? I usued to be

Är du svår? Nja, beror på om jag ’’vill ha’’ honom eller inte. Tolka det rätt.

Har du drivit med en kille om hur du känner? Haha ja

Vilken hårfärg vill du att en kille ska vara? beror ju på vem det är..

Vilka egenskaper ska en kille ha? Han ska vara omtänksam, snäll, ärlig, rolig (och snygg)

Vill du att den perfekta killen ska spela någon särskild sport? neej.

Hur lång ska en kille vara? Längre än mig i alla fall.

Är du kräsen? Jaaaa det är jag.

Om ja, hur…? Jadu, jag har väl mina krav. De ska inte vara lättfångade, inte för på, men inte spela svårfångade. Det spelar ingen roll hur dom än är så hittar jag alltid fel. Det kan till och med vara ett fel att killen är för perfekt… Så ja, jag är kräsen, ja.

Vad skulle du gjort om du blev dissad? beror väl på känslorna.

Om du skulle dissa en kille, hur skulle du gjort det? sagt vad jagtycker?

Har du gjort något inom kärlek som du ångrar? Ja det har jag väl

Har någon killa gjort dig glad? Gud ja!

Har en kille fått dig att skratta? Ja!

Har en kille fått dig att gråta så du aldrig skrattat på en vecka? Nej!

Har du kallat någon kille för idiot/svin eller något liknande? Haha ja

Är du svartsjuk? Beror på lite

Vilket sätt är det bästa att komma över en kille? Be honom lägga sig under en? neeemen.. ja vet inte

Kommer du lätt över en kille? Ja, eller det beror på om jag vill det eller inte

Har du lätt för att bli kär? Kär är ett jävligt starkt ord och nej, inte kär. Men jag intalar mig själv att jag är intresserad med sen efter någon månad så inser jag att jag aldrig var det. Så nej, jag har inte lätt att bli kär men jag har lätt för att intala mig själv att jag är intresserad.

Hur ofta pratar du om killar? HAHA ofta..

När tycker du att man ska säga ’’Jag älskar dig’’ till sin pojk/flickvän? inte m man har varit tillsammans i bara några dagar iallafall. hahah riktigt pinsamt isf.

Hur ofta tycker du att man ska säga ’’Jag älskar dig’’ till sin pojk/flickvän? inte för ofta, om man hör det för mycet btyder det ju inget längre.

Kan man vara kär i två personer samtidigt? Ja det kan man väl

Har du hittat ditt livs kärlek? Nej det tror jag då inte

Umgås du helst med killar eller tjejer? både och. helst samtidigt!

Har du någonsin blivit äcklad av en kille? Ja

Har en kille sagt något fint till dig någon gång? Japp

Har du nekat en kille någon gång? Ah

Skulle du kunna göra vad som helst för någon du älskar? Nej, men mycket. Jag skulle inte kunna göra vad som helst för någon om den inte tillhörde min familj.

Sista frågan, svarade du ärligt på alla dessa frågor? Japp det gjorde jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0