Tidsfördriv en trött onsdags morgon.

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej, inte direkt.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, alla snackar ju jämt så någon gång får man ju reda på nått.
...Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Nej, då är de inte jag.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Det är frågan det, jag var ute tror jag med Bea & Julia, senare grums om det va den dagen,.. hah
 Vilken tid vaknade du idag: tio i elva av att mamma ringde och väckte mig..
Vad gjorde du igår runt midnatt: jag satt ute på altanen med Matilda, Julia, Felix & Bror.
Någonting som du längtar till: Nästa torsdag för då kommer hedda.
Senaste gången du träffade din pappa: I Måndag´s innan dom åkte till kusten.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ingen kommentar.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja, faktiskt om jag tänker efter haha
Vad gör dig irriterad just nu: Det jag är irriterad för just nu är att mamma ringde och väckte mig när jag är ledig, och nu kan jag inte somna om. Det värsta är att hon bara skulle fråga vad det var för väder.
Långt eller kort: vadå? hår? långt på tjejer, kort på killar.
Vad gillar du gällande dig själv: haha, jag vet inte.- inget speciellt tror jag.

DIN FÖRSTA:

Operation: inte opererat mig.
Piercing: Öronen om det gills, annars.. naveln tror jag
Tatuering: har ingen
Bästa vän: Emelie
Sport: Innebandy
Husdjur: Kanin
Vaccination du minns: haha.. jadu, kommer inte ihåg va dom heter ju :o men tror man tog en i fyran va?
Förälskelse: Victor.. höh i ettan.
Alkohol du drack: öl, om det menad då man var full första gången?

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: båda, han måste ha fina ögon och bra läppar för att kunna kyssas
Kramar eller pussar: båda!
Kortare eller längre: Längre än mig iaf
Tatueringar eller piercingar: tatueringar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0