Tidsfördriv

Hittade en lista att fördriva tiden med medans bror är och köper pizza åt mig :)

namn: Josefine Kjellström
född: 28 November 1994
längd: 1.61
första tanken på morgonen: "va? är det redan morgon? vad är klockan?"
sista tanken på kvällen: beror på vad klockan är & om jag ska jobba/ till skolan  dagen efter. skolan : "har jag ställt alarmet rätt?" "Orkar jag gå till skolan imorgon"? Jobb : "Måste sova nu, annars försover jag mig". " bara jag vaknar av klockan imorgon"
husdjur: Nej
rädsla: att bli ensam, också är jag mörkrädd & livrädd för spindlar.
sjukdom: nej
vad du sover i?: trosor & t-shirt
piercingar: 5 öronen, naveln. haft i näsan & ett till i örat.
civilstatus: singel
favoritmat: svårt val. beror på årstid. men kebab eller tacos slår nog allt.
favoritparfym: har ingen favorit, men paris hiltons parfymer är det inget fel på.
hur svarar du i telefon?: beror på vem som ringer. om det är dolt nummer så " ah, hallå?" på hem telen " hej det är josefine" & mobilen, " a hej"
det sista någon sa till dig: vad är det för kod?
favorit dryck: coca cola.
favorit drink: Caipiroska eller redbull vodka
favoritgodis: salta k'n eller lakrits i allmänhet.
snarkar du?: inte enligt mig själv, men har hört att jag gör det..
hur många kuddar sover du med?: 4
stökigt eller välstädat?: beror på. skönt när man väl har städat men hittar lättare om det är stökigt..
om du fick väcka någon från de döda, vem hade du väckt?: farfar, så jag kunde spenderat mera tid med honom.
snus eller cigg?: cigg.
vem saknar du just nu?: mamma & pappa
favoritfärg: rosa & blå.
vilken dialekt är mest attraktiv?: haha.. VÄRMLÄNDSKA
har du några syskon?: en store bror,
vem i din släkt pratade du senast med?: bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0