...

jätte dåligt uppdatering nu pga. fullt upp hela veckan, knappt haft tid med datorn osv eftersom jag slutat sent oså.
Idag gick jag 7-13 istället, hur skönt som helst att komma hem så tidigt på Fredagar!
Innan jag började praktiken såg jag absolut inte fram emot det, nu vill jag verkligen inte därifrån. kommer sakna det!
snacka om förutfattade meningar.
Nu tycker jag till och med om barn.

Min dag har förutom praktiken spenderats i sporthallen med klas & kollat på klass 3 matchen.
Efter körde han hem mig, sen gick jag ut och träffade svensson en stund :)

Morgondagen är ganska oplanderad än så länge. Vet varken om jag ska träna eller stå i hallarna. hallarna blir troligtvis men träningen känns just nu lite tveksam.. 8 på en lördag morgon? tssssssss.. skulle jag gå upp då? tror inte det..
sover på saken!!
 drar nog iaf till hallarna vid ett med några underbara människor och står i cafeterian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0