FÖRSTA DAGEN PÅ DAGIS

Dagis är inte så illa som jag trodde.

Första dagen på dagis gick utmärkt. Började klockan nio och fick gå hem 15.15 eftersom jag inte hade någon rast. Hur skönt som helst va det, jag som brukar tycka barn är lite jobbiga osv. Men jätte mysigt, framtidsyrke?! haha, det får jag att se det. Men skulle nog kunna tänka mig det, förtillfället iallafall, efter en dag. Kanske blir värre?! vem vet.. efter fyra veckor kanske jag inte vill det längre? ;-)

Nu är jag faktiskt hur trött som helst, så jag tänker nog alldeles snart gå och lägga mig en liten sväng.
Ikväll drar jag på träning & efter det taggar jag för 2a dagen på dagis.

ännu en gammal bild. ska ta nya, lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0