godmorgon helg.

Blogg.se har inte funkat riktigt bra för mig i förrgår eller igår så har inte kunnat uppdatera.

Torsdagen åkte jag till stan med mormor, morfar och sofia. Gick på stan en sväng & sen käkade. Sen kom bror direkt från jobbet så gick vi och kollade bio, "Gulivers resor". Jag tyckte den var helt okej. kanske inte riktigt min film smak precis.

Fredag, igår, Satt jag hemma hela dagen och inte gjorde ett skit. Tillslut drog jag till grums till matilda. Käkade pizza oså, sen drog jag hem.

Idag är jag ensam hemma nästan hela dagen.. åh, vill inte. det är s¨jävla tråkigt och jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Men nu ska jag fixa naglarna & göra i ordning mig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0