MARS

Vaknade runt elva idag av att mamma och marcus skrek, sen när mamma åkte höll tobias och marcus på med något, jag vet inte vad. Sen drog dom äntligen & då kunde jag inte somna om. Så är det alltid när det är lov.
Har suttit vid datorn hela dagen och nu har jag precis duschat. Väntar på att Marcus och Tobias ska komma hem.
Borde kanske gå ner och äta också? har inte åte frulle eller någonting, 3 chokladbollar & lite ostbågar och ett glas oboy är det enda min mage har fått idag.
Sen är det simträning, frivillig träning för oss i laget. det är soft, inte kunnat gå på den sen det börja för två veckor sen så det ska jag göra idag, innan det drar jag och amelie en 30 minutare... i "solen".

Förövrigt är det vår idag(?) meningen det ska vara det iallafall. 1 mars och bara 16 dagar kvar tills hedda kommer.
Nu ska jag ta att fixa till mig lite granna :-)

Kommentarer
Postat av: Heddaaaaaa

ååååh, gleder meg :D i love you <3

2011-03-04 @ 15:37:32
Postat av: josefine

i love you! :D<3

2011-03-13 @ 09:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0