morgonpiggg!!!

När jag ställer klockan vaknar jag en timme tidigare och om jag inte ställer klockan försover jag mig (?) fråga inte hur det går till för det vet inte ens jag haha..

Iallafall, gick upp direkt imorse och satte på datorn, var ganska pigg faktiskt med tanke på att jag somna tio/halv elva igår.. haha , rolig lördag måste jag säga. blev inget grums för mig igår. de får vänta till veckan :-)
Har faktiskt till och med hunnit åte lite av min kebab rulle från igår, ja.. den va lika god idag.

Ska iväg på gympa med småbarnen klockan tio, antar jag förmodligen får gå ner, (3km) eftersom pappa är i örebro, marcus vägrar skjutsa mig, och min mamma är antagligen inte körduglig och inte alls pigg idag sen går dagen ;-)

Klockan halv tre är det  match i forshaga, klass ett spelar mot dom där så jag drar dit och kollar eftersom jag inte har nått annat för mig en Söndag.
Imorgon är det praktik igen & jag är jävligt laddad- även inför träningen på kvällen.


ännu en äldre bild.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej,vil du vara med i veckans blogg hos mig?

anmäl dig nu!

2011-03-13 @ 15:19:51
URL: http://carolinmellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0