söndag!

söndag, sommartid & imorgon väntar sista veckan på praktiken. känns sorgligt :(

Gick iaf upp runt nio imorse för att åka på gympa klockan 10, gick bra. bara 10 barn så var vädligt lugnt och skönt :)
efter kom mamma och pappa så åkte vi till öb & karlstads outlet. hittade lite saker faktiskt!
tänkte mig att se på fotbollen om en timme, men blir inte så, orkar nog inte stå ute och frysa nu faktiskt!
Är också ganska trött så blir nog att kolla på hockeyn istället. Färjestad går nog till final idag antar jag, inte som jag hoppades på när inte frölunda är med i slutspelet.. haha! skäms lite ibland.

nu ska jag leta muffins recept som vi ska baka på dagis under veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0