Tio saker ni inte vet om mig

1. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande.
2. Jag är sämst på att spara pengar
3. Jag har dåligt självförtroende och är därför väldigt blyg mot folk jag inte känner.
4. Jag har bara flugit flygplan 1 gång.
5. Jag äter inte varma grönsaker. kan därför inte blanda grönsaker med maten utan äter det efteråt.
6. Jag kollar nästan aldrig på tv:n förutom solsidan & idol och söndags filmerna.
7. Jag håller på Frölunda i elitserien.
8. Jag tycker inte om att se på bio.
9. Jag sjunger aldrig offentligt, bara hemma när ingen hör.
10. Jag tycker själv att min blogg är helt ovärd & ointressant, men skriver för jag tycker det är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0