måndag :(

Det har varit problem med att blogga under helgen, men nu går det fint.



Iaf min helg har varit underbar!
dock kändes den otroligt kort..
Igår var jag också på V-läger gick la sådär, beep test också, gick inte heller så bra. Tror jag  behöver träna  lite faktiskt.. Efter det drog jag med Angelica &  Julia på match, seriepremiär NOR IK vs. EDSVALLA IF. 2-1 tror jag det blev, riktigt gött! Dock bröt målvakten benet i början på matchen men det gick jätte bra iallafall!!

Idag var jag i skolan, åkte hem och sov framför tvn. Nu sitter jag och försöker fixa min dator, går inte så bra än så länge men får hoppas det gör det!

Väntar på att m ska träna klart så han kan komma hit innan jobbet :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0