Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?

Började dagen med 2 timmars idrott, beachvolleyball & fotboll i leran.. haha herregud säger jag bara!
Sen matte & lägerteori bara, slutade 2 riktigt gött! Fick reda på lägergrupperna, blir med Michi, Lisa, Teden, Bengan & Faris, kommer balla hur känner jag men det blir nog faktiskt bra! :D
 När jag kom hem ringer min saknade Lova och undrar om vi kunde ses en sväng för hon var i karlstad, så hon kom hit en sväng. Skönt att få prata ut ibland :-) Planerade att åka upp till henne när hon fyller år & även dra en helg i Årjäng så snart som möjligt!

Nu har jag tänkt att plugga lite, haha.. har än så länge bara kollat på papprena & jag fattar verkligen INGENTING.
Menmen, Amelie tror jag kommer en sväng sen innan träningen så kanske får plugga till det eftersom jag har 4 inlämningar och ett prov som ska vara klart tills nästa vecka! Lycka till Josefine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0