raggningsrepliker

Haha, kom in på ett jävla samtals ämne på face & började googla på raggningsrepliker.. alltså, endel är så sjukt dåliga men ändåså sjukt bra!!

  • Veden tog slut hemma, så nu behöver jag få din pinne i brasan!
  • skulle du kunna be dina bröst sluta stirra på mina ögon?
  • Du är den perfekta inredningsdetaljen.. du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på golvet eller lutad mot en vägg..
  • Tänk om livet va ett spel och du var tärningen, då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig på bordet och hoppas på sex.
  • kan jag få låna din mobil, jag lovade mamma att ringa så fort jag blev kär.
  • Jag har förlorat oskulden, kan jag få din?
  • Ursäkta mig.. vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?
  •  


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0