slut på ännu en bra helg!

Haft ännu en mysig helg med min sötnos!

Igår tog vi det ganska lugnt, skjutsade felix till jobbet när vi vaknade en åkte vi hem till älskling.
Åkte in tillbaka för att hämta felix när han slutade vid fyra & sen åkte vi till mig och var här resten av kvällen! Meningen var att Amelie & Jocke skulle kommit men ingen av oss orkade!
Blev istället lugn kväll med lite kort & film!

Imorse vaknade vi runt halv tolv(?) någonting, åt mat runt 1 och sen åkte älskling hem eftersom jag skulle på match i kil & han i eskilsäter!
Vinst över kil blev det, första vinsten för iår! kändes riktigt gött måste jag säga. Det ska jag fira med lite pluggggg.. PROV IMORGON!!!


7 dagar kvar tills läger med klassen!
19 dagar kvar tills skolavslutning
25 dagar kvar tills KROASIEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0